100 frågor del tre.

Hej på er finisar! Nu är det dags för del tre av fyra av 100 frågor-taggen! Jag hittade taggen här, och del ett finns här, del två finns här. Let's go! :D

 

51. Färg eller svartvita kort?
Jag gillar både färg- och svartvitt, hur en bild kan se fantastisk ut med färg, och ändå se galet mycket bättre ut i svartvitt. Till bloggen använder jag oftast färgfoton.

 

52. Svart eller rött té?
Eh, vad är skillnaden? Kanske rött?

 

53. Hur många syskon har du?
Ett, min lillebror Tommy. :)

 

54. Läser du dagstidningen?
Om jag är på praktik så läser jag den på kaffe- eller lunchpausen.

 

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej, köper hellre en tidning i butiken då om jag vill ha den.

 

56. Dansar du i bilen?
Yup, all the time!

 

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Loop! Nej förresten, det var The Voice på väg till Närpes imorse.

 

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
"99x50mm", måtten på en annons jag håller på att göra.

 

59. Är du troende?
Nej, inte på det sättet att gå till kyrkan osv. Men jag tror att allt har en mening!

 

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Engelskaläraren eller historieläraren. Grymma bägge två.

 

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Eh, typ 2 dagar kanske?

 

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Har suttit och tänkt länge nu, men fick upp det här: Min pojkvän gav sin bil i julklapp åt mig :)

 

63. Vad lyssnar du på just nu?
Lysrörssurrande och tangentknack.

 

64. Har du varit med i tidningen?
Jodå, flera gånger. Pinsamma bilder dock ;)

 

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Alligator-kött. Åt det i Tyskland, haha.

 

66. Vem såg dig naken senast?
Eh, Sniff kanske?

 

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Svart och vit-randig ;)

 

68. Hur imponerar man på dig?
Genom att vara positiv och sprida kärlek, att vara sig själv och att våga säga vad man tycker.

 

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Ingen, sms:ar hellre!

 

70. Har du någon piercing?
Nope, hål i öronen dock. 

 

71. Din största vinst?
Måste ju vara presentkortet från Horze på 500€ jag vann för ett par år sedan!

 

72. Din största oro?
Att förlora någon som står mig nära.

 

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook, Gmail, Youtube, Blogg.se/Wordpress. Bloggar? Sjukt många. Typ över 25 stycken haha. Bland annat besöker jag bohobando.se, linnolsson.se, elfstrands.se, ingridskoog.se, ztreliin.se...

 

74. Är du fåfäng?
Nej, det tycker jag inte att jag är :)

 

75. Ångrar du någonting du gjort?
Svår fråga. Klart man har gjort pinsamma och dumma saker, men känns ändå som man lärt sig något från det.


Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

kul att läsa svaren

Svar: Vad roligt att du tycker det :)
Daniela

2015-02-12 @ 12:16:23 - http://efji.blogg.se/
Postat av: milina.blogg.se

kul att läsa! :)

Svar: Så roligt att du gillade det! :D
Daniela

2015-02-12 @ 16:45:10 - http://milina.blogg.se/
Postat av: Karin Jansson

Roligt att läsa sånna här inlägg! :)

Svar: Va bra att du gillar dem, jag tycker de är riktigt roliga jag med :D
Daniela

2015-02-12 @ 18:31:24 - http://nouw.com/KariiinJansson
Postat av: Cajsa

My god! Dat julklapp! Så gullig kille du har! :))

Svar: Jamen eller hur! Men han köpte ju en ny bil åt sig själv, så jag fick ärva hans bil ;)
Daniela

2015-02-15 @ 11:30:27 - http://www.bohobando.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: