Jag flyttar!

Nej, inte till en annan lägenhet, men till en ny webbadress! Till mitt slutarbete har jag ju jobbat på mitt "varumärke" i sociala medier och Youtube, och en ny blogg kändes som ett perfekt sätt att "step it up" på. Så från och med nu hittar ni mig på lifewithdaniela.com, den bloggen kommer bli en förbättrad version av denna så fort jag kommit igång ordentligt. 

Det ska bli riktigt skönt att blogga på Wordpress igen, måste nog säga att Wordpress är bästa bloggplattformen jag har provat, men ändå har jag hållit mig till blogg.se i 4-5 år... Intressant hur det där funkar. Men jag vill tacka blogg.se för en rolig tid, nu är det dags att blicka framåt och utvecklas ännu mer! Vi ses på min nya blogg! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: