100 frågor del två.

Dags för del två, frågor 26-50, av 100 frågor taggen, del ett hittar ni här, och taggen hittade jag här
 
 

26. Är du social?
Hm, både jag och nej. Jag tycker det är urkul att umgås med människor och finna nya vänner, men just att säga de första orden kan jag ha svårt för. Men ja, jag är nog social skulle jag säga!

 

27. Vilken är din favoritglass?
Hah, Ben & Jerry's Cookie Dough, lätt!

 

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Glass... eller... kladdkaka... eller någon mumsig smoothie eller frukt :D

 

29. Tycker du om kinamat?
Gott, gott, gott!

 

30. Tycker du om kaffe?
Helt okej, men jag får så lätt hals/bröstbränna av det så jag dricker bara lite nu som då.

 

31. Vad dricker du helst när du går ut?
Öl, cider, nån god och fruktig drink eller bara cola. Allt går för mig! :)

 

32. Vilken är din favoritblomma?
Tulpaner och rosor ♥

 

33. Kan du spela poker?
Nope... Skulle vara lätt att ta alla pengar av mig ;)

 

34. Tycker du om att mysa?
EH JA :D

 

35. Är du en beroendemänniska?
Nej.

 

36. Lång eller kort kjol?
Oj, jag kan verkligen inte se mig själv i kjol, även fast jag tycker det är ett fint plagg. Men en lång kjol (kanske till knäna?) isåfall.

 

37. Vill du ha barn?
Jaaaa! Två stycken vill jag ha :)

 

38. Kan du några andra språk än svenska?
Finska, engelska och liiiiiite (alltså LIIIITE) franska.

 

39. Har du haft någon allvarlig sjukdom?
Nej, allvarligaste jag haft har väl varit bihåleinflammation eller något sånt... *Peppar peppar*

 

40. Badar du i Sverige?
Nja, med tanke på att man besöker Sverige vart 3-4:e år så händer det inte så ofta ;)

 

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Hästar, smink, inredning... :D

 

42. Har du varit utsatt för ett brott någon gång?
Nej, som tur är!

 

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Jag älskar typ alla kriminalserier, NCIS, Hawaii Five-0... Sedan gillar jag att kolla på Lyxfällan. Har kikat på Mordet också, även fast jag blir så jävla upprörd av att kolla på programmet så bara måste jag.

 

44. Kan du rulla med tungan?
Som ett sugrör? Jadå! :D

 

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Eh... mamma och/eller Dan ;)

 

46. Sover du med gosedjur?
Haha ja! Har en gosehund i form av en Siberian Husky, som ett löfte av Dan att vi ska ha en sådan hund senare i livet. ♥

 

47. Vad har du för ringsignal?
"Turn down for what" med DJ Snake & Lil Jon... Börjar bli lite trött på att få en minihjärtattack varje gång någon ringer åt en ;)

 

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Jodå, säkerligen uppe på vinden hos mamma och pappa!

 

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En tuschpenna i mitt pennfodral :D

 

50. Flirtar du mycket?
Bara med min älskling ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: