Spelat in

Hejsvejs, nu har jag alldeles nyss spelat in en ny Youtube-video, glömde ju helt bort Youtube denna veckan haha. Så är det när man har sjuuuukt mycket att göra hela tiden. Men imorgon lättar en del av det, skönt! Nu ska här tvättas och städas, 15.45 är det zumba och efter zumban ska jag och fräscha till håret, woopwoop! Blir nog bara att klippa topparna så håret blir fräscht, så jag har en bra "grund" till när jag ska börja med mission long hair :)
 
 

Mina läppar pryds idag av Make Up Stores läppenna i färgen "Hot pink", och på ögonbrynen har jag invigt min nya Anastasia Beverly Hills Brow Wiz i färgen "Auburn".


Kommentarer
Postat av: Cajsa

ÅH, vad fint det blev med ögonbrynsfärgen!! Är du nöjd fina?

Svar: Jaa alltså jag är sjukt nöjd! Ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig när jag applicerar, men de blir väl bättre det också ;)
Daniela

2015-03-08 @ 20:23:59 - http://www.bohobando.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: