100 frågor del ett.

Hittade den här skojiga 100 frågors listan hos Bohobando, tänkte att den här bara måste jag göra. Den kommer delas upp i 4 delar, so let's go!
 
 

1. Vilken ålder har du fastnat i?
Jag är som en gammal tant jag trots att jag är 21, partykvällar på krogen går bort för hemmakvällar med te i soffan framför någon bra deckarserie ;)

 

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mia på kontoret, hon är den enda jag har ens sett idag haha #foreveralone

 

3. Hur lång är du?
Jag är 169/170cm lång.

 

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Oj, det var nog kanske Dirty Dancing om jag minns rätt?

 

5. Vem ringde du senast?
Emilia.

 

6. Vem ringde dig senast?
Emilia, haha! Min mobil stänger av samtal innan jag ens hunnit svara, så jag får alltid ringa upp...

 

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Det senaste sms:et jag fick via meddelanden på telefonen var "Mellan 11.30-12.30 är jag ledig på måndagen. Kl 12 blir det bra?”

 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Jag skickar helst sms, men ibland är det skönt att bara kunna ringa och prata länge och ostört.

 

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta!

 

10. När såg du senast din mamma?
Igår kväll :D

 

11. Vilken ögonfärg har du?
Jag har blå ögon, men en touch av typ gula streck? De är lite konstiga, haha.

 

12. När vaknade du i dag?
Kl 06.00. Det var tungt att stiga upp ur sängen ska jag säga er...

 

13. Vilken är din favoritjulsång?
Last Christmas med Wham, så fin.

 

14. Vilken är din favoritplats?
På hästryggen och intill min älskling ♥

 

15. Vilken plats föredrar du minst?
Jag är inget fan av sjukhus. Blörgh.

 

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Då är jag 31 (VE OCH FASA!!! *svimmar*) Hoppeligen har jag och Dan en egen gård någonstans nära Vasa, kanske i Sundom, Solf eller Smedsby? Med diverse hästar, hund, katterna, och gärna några barn också... Kanske 2?

 

18. Vad fick dig att skratta senast?
Det måste ha varit det här ögonblicket igår då mamma berättade en massa galet som Sniff (katten) hade gjort. Sniff reagerade såhär:

 SÖTNOSEN!!! 

19. Hur stor är din säng?
160 x 200. Vill ha större ;)

 

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Jag har en laptop, en Macbook Pro 13,3".

 

21. Vad gör du på en ledig dag?
Stiger upp i godan ro och gör mig i ordning för dagen (tvättar ansikte och tänder osv...), svidar om till myskläder. Myser i lägenheten, plockar och städar, eventuellt tvättar jag lite också. Viktigt är det med tända ljus, helst doftljus i vanilj. Sedan myser jag ner mig i soffan med katter, en bra bok/tidning eller bra serie/film på TVn. Varvar detta med att gosa med kissekatterna och sms:a med älskling (om han är i jobb) och gå och pussa på honom (om han jobbat natt).

 

22. Den absolut finaste låten du vet?
Oj.. Det finns för många att välja mellan. Men What are words av Chris Medina är en storfavorit.

 

23. Frukost eller inte?
Frukost, annars blir min mage galen och det är ingen trevlig upplevelse.

 

24. Vilka städer har du bott i?
Kristinestad och Vasa.

 

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Tjocka mysstrumpor ♥


Kommentarer
Postat av: Melinda

längtar till del två :) hih älskar sådana inlägg

Svar: Del två dyker upp imorgon! Jag med, de är så roliga! :D
Daniela

2015-02-10 @ 10:26:20 - http://melzies.for.me
Postat av: Cajsa

Så roligt att läsa!! Älskar svaret på fråga nummer ett! Vi är också lite gubbe och tant här hemma, haha :D Mys FTW!

Svar: Finns inget bättre än mys, haha!
Daniela

2015-02-10 @ 12:25:35 - http://www.bohobando.se
Postat av: Felicia

Oj kan ja snatt dene listan av dig? Ha läng vila fyll i en blogglista som itt innehåller allt fö personliga frågor, så den här va väldigt lättsam å intressant att läs :D gläder mig ti del resten (Y)
Lägger såklart en link till bloggen din :)

Svar: Snatt på bara! :D
Daniela

2015-02-11 @ 00:05:46 - http://feliciascorner.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: