Måndag...

Och en jäkligt trött sådan. Sportlov hela förra veckan = många sovmorgnar till 10, så att behöva stiga upp kl 07 och åka till skolan var asjobbigt. Menmen, lika bra att få det undanstökat och börja komma in i rutinerna igen, imorgon ska jag stiga upp kl 06... Hua, låt mig gå och sova... :D
 
Ska sitta i skolan en stund till och sedan åka på ärenden in till stan, tanka bilen och lite sånt. Sedan hem och packa alla grejer och bege mig mot Kstad, blir en lång dag idag, hehe.
 
Nu ska jag fortsätta, puss och kraaaam!
 
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Woah, börjar ni skolan så tidigt?? Mina lärare är inga morgonmänniskor som tur är ;D Vi börjar alltid vid 10. Morgonpepp till dig! <3

Svar: Vi börjar kl 08, men man måste ju ändå stiga upp i tid... Speciellt in i veckorna när jag har ca 30 km att köra till praktikplatsen :D nu efter praktiken är slut så börjar vi 8 alla dagar, men vi är helt lediga på fredagar <3 tack! <3
Daniela

2015-03-02 @ 09:15:13 - http://www.bohobando.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: