Fem förebilder

Så var det dags för ett till inlägg i Önskerubriker-serien, Cajsa har utmanat mig att skriva inlägg med nedanstående teman, jag nappade direkt på detta. Här är rubrikerna jag ska skriva om:
 
Människorna i mitt liv
Sambon/Mannen/Vännen beskriver mig
Mina tio bästa skönhetsknep
Kära 16-åriga jag…
Jag vågade inte men jag gjorde det ändå
Så hittar jag inspiration
Fem förebilder
Tio udda saker i min lägenhet
Tio sätt att skrämma bort en kille
Fem påståenden om mig, vilket är falskt?
 
 
Mamma - min mamma är en stor förebild för mig, hon är fantastisk på alla sätt och vis, hon har alltid pushat på att jag ska tro på mig själv och vara nöjd med mig själv. Mamma, kan du ta efter dina egna tips så du kan se hur fantastisk du är? ♥
 
Cajsa - av en slump hittade jag hennes blogg för ett tag sedan och föll pladask för den, ju längre tid jag har läst bloggen, desto mer har jag insett vilken inspiration hon är, hon utrstrålar sån glädje och jag får såna positiva vibbar av henne. Hennes inlägg håller en otrolig kvalitet, jag förstår inte varför hon inte har en av Sveriges största bloggar? Det här kommer säkert låta väldigt creepy, men jag tror att Cajsa hade varit en av mina bästa vänner om vi hade känt varandra i verkliga livet och inte bara via nätet :)
 
Fia - en av mina bästa vänner, alltid full av kreativa idéer till sina pyssel och jag faller som en fura för varje idé hon får. Hon är alltid omtänksam och visar verkligen att hon bryr sig om sina nära och kära. Hur kan man inte inspireras av det? ♥
 
Tessa - Tessa är den som på lite mer än ett år ändrat min syn på hästar och hästhållning helt och hållet. Tack vare henne har jag vidgat mina vyer och har lärt mig så mycket mer än vad jag gjort under hela min tid i hästvärlden. Sedan är Tessa också en sån inspirerande person, alltid lika glad, man får alltid le när man är med henne. Tack Tessa ♥
 
Johanna - åh, Johanna, vilken fantastisk människa hon är. En sån inspirerande person med ett stort hjärta. No more words needed ♥
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Åh, söta dig!! Jag blir så himla glad av dina fina ord! <3 Största smajlet här nu! Och jättepepp på att fortsätta hålla igång bloggen.

Och Ps. Inte creepy! Vi hade nog bara pratat katter och smink IRL istället för på nätet? haha!

Svar: Det är du värd <3 Haha ja eller hur? Katter och smink skulle varit de enda vi pratat om, kan se det framför mig haha :D
Daniela

2015-03-03 @ 20:49:47 - http://www.bohobando.se
Postat av: Cajsa

SV: haha! True dat! xD

2015-03-03 @ 21:33:56 - http://www.bohobando.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: