En grå onsdag

Det är grått utomhus, snön som kom imorse har blivit till slask. Just nu regnar det och det ser sådär allmänt trist ut utomhus... Men vilken tur att det inte är så här inne! Jag är fylld av energi idag och sitter och fånler för mig själv hela tiden. Varför jag är så glad vet jag inte riktigt, jag antar att jag bara är det :)
 
Idag ska jag jobba/praktika till kl 16, då även mamma slutar. Då bär det av hem och laga mat, färdigställa ett inlägg som jag påbörjat (fota bilder till det osv) och äta, sedan efter kl 18 ska jag bege mig till Fia, vi ska väl hitta på något busigt, hihi ;) bland annat tror jag att Fia skulle försöka locka mitt hår med plattången, för att se om det över huvud taget går att locka med plattång.
 
Just nu har jag grymma idéer för blogginlägg och ett bra flow, börjar komma in i rutinerna igen, nu ska jag bara se till att spela in en ny video, redigera och ladda upp.. Måste för övrigt komma in i mina Youtube-rutiner och bestämma en dag då jag spelar in, en då jag ska redigera och en dag när den ska komma upp.
 
Nu ska jag kila på lunch, ses senare!
 
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Härligt att du har fått flow och inspo!! Go girl!

Svar: Tack vännen, du är en stor del till varför! <3
Daniela

2015-03-04 @ 12:18:23 - http://www.bohobando.se
Postat av: Cajsa

ÅH! Hjärtevärmare <3

Svar: <3
Daniela

2015-03-04 @ 14:12:05 - http://www.bohobando.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: