Vädret har beslutsångest

God morgon! ♥
 
Hur är er morgon? Jag har haft en härlig morgon, steg upp kl 06 och har nyss haft kafferast. Trots att jag hade svårt att somna inatt så känner jag mig pigg och glad, och peppad på livet. Vädret verkar dock inte riktigt ha koll just nu, imorse när jag for iväg så regnade det, och nu ... snöar det? Jag vill inte köra hem längre, vägarna var hemska tidigare och lär väl bli ännu värre nu.
 
Anywaaay, nog om vädret, vad ska ni göra idag? Själv har jag en ganska oplanerad dag framför mig, praktik till 14.30 och så ska jag nog bara hem, blir väl bara en lugn kväll hemma, ska se till att skriva några bra blogginlägg och planera lite mer inför slutarbetet, planera videos och inspelningsdagar. Aaah! So excited! Men jag undrar, ska mina videos vara på svenska eller engelska? Jag tänker mig att talar jag engelska så kan det ju spridas mer, och talar jag svenska så "tilltalar" det mina läsare mer. Men så har jag ju min finlandssvenska dialekt också ;) Hur hade ni gjort?
 
Nåja, dags att sluta grubbla om det, nog löser det sig! Vi hörs senare idag 
 

Kommentarer
Postat av: wilma

Jätte fin blogg!

Svar: Tack snälla! <3
Daniela

2015-01-29 @ 12:28:32 - http://nouw.se/wilmasjolen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: