Torsdag

Hej!
Igår glömde jag helt bort att blogga, hoppsan... Men det var en så pass händelserik dag igår att jag helt förträngde bloggandet...
 
Hade min första praktikdag igår på Kustmedia, började 9 och slutade 15.30. Satt och planerade och funderade på mitt slutarbete, åh det kommer bli så bra och så roligt! Kan hittills avslöja att det har med bloggen att göra... Väntar på två saker jag har beställt för mitt slutarbete också, ähh I'm so excited!
 
Förresten, jag har ett supertips för er foto & redigeringsintresserade, läs boken "Ljussätt, plåta, retuschera" av Scott Kelby, en grym bok med snygga bilder om hur man just ljussätter, plåtar och retuscherar steg för steg. Har hittills bara ögnat genom den, men bara av den titten kan jag säga att den ser grym ut!
 
Idag har jag stigit upp kl 06, usch vad jag hatar tidiga morgnar, men det tar väl inte så länge förrän man vänjer sig. Började kl 08 idag och så tror jag att jag slutar 14.30. Mamma slutar jobbet kl 15.30, så jag har en timme där som jag inte har något att göra på. Tror jag jobbar in den timmen ;) När vi väl är hemma ska jag nog bara svida om till träningskläder och gå ut på en powerwalk... Så snabbt man nu kan gå i den här halkan, haha! Eventuellt går jag till simhallsgymmet och lyfter lite skrot, vi får se! Måste kolla först hur mycket pengar jag har, hehe!
 
Vi hörs senare, ha det så bra! ♥
 
Trött selfie från imorse, nyss inkommen på kontoret, puhh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: