Tisdag

Hej!
Ursäkta mig för utebliven uppdatering igår, hade knappt en stund över att blogga. Men passar på nu under matpausen, hehe!
 
Igår hade jag en riktigt härlig måndag. Var i skolan från 8-12, sedan for jag in till stan en stund på några ärenden innan jag hoppade på en buss hem. Satt med hjärtat i halsgropen hela vägen, HUA va busschaufförerna kör galet i Vasa... Kör som om det vore sommarföre fast det är ishalt... Nå, jag kom mig säkert hem iallafall :)
Efter det plockade jag och grejade hemma, städade lite och bytte sängkläder. Tjatade upp Dan ur sängen, vi åt lite mat och sedan skjutsade han mig till gymmet. Jag for på ett grymt skönt yoga-pass, lite mer krävande än vanliga fall, men jisses så roligt det var :D 
På gymmet var det verkligen sjuuuukt mycket folk, av de typ 80+ skåp som finns så var typ 2-3 lediga... Säger ganska mycket om mängden folk... Allihop följer sina nyårslöften, hihi! :D
Sedan efter det for vi till Kstad och gick och sov typ, haha.
 
Idag har jag varit på Kustmedia, ska vara 1½h till, sedan går jag till mammas jobb och väntar på att hon slutar, så får jag sitta på med henne sedan :)
 
Efter praktiken idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, ska väl iallafall prova min nya teknikgrej (tjohoooo! Visar vad det är senare idag hihi)! :D
 
Vi hörs, puss och kraam! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniela

Fin blogg du har :)

Svar: Tack snälla! Din är fin med! Och fint namn har du också ;)
Daniela

2015-01-13 @ 19:55:05 - http://aleinad.blogg.se/
Postat av: Daniela

:) Tack, joo haha :D Har hittat många Daniela, som bloggar.

2015-01-14 @ 08:02:51 - http://aleinad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: