Sunday ♥

Hej söndag! Ligger i soffan med världens träningsvärk, ett bra kvitto på att man jobbade hårt igår på gymmet.
 
Idag ska jag ligga och chilla i soffan, tänkte pallra mig till gymmet till 15.45 på zumba, får se om mina ben överlever, haha. Annars ska vi ha en liten städdag hemma, lägenheten ska dammsugas och vi ska tvätta kläder också :)
 
Igår blev det ett pass bodypump och stretching på gymmet, herregud vad skönt det var. Det var första gången jag testade på bodypump, var lite efter i början men hängde med ganska bra :) Redan efter ben-delen var jag helt degig, men klarade mig genom hela passet. Hade som mest bara 7kg på stången (haha jag dör) men det var helt tillräckligt för att jag skulle vara svimfärdig efter 10 minuter.
 
Nu ska jag försöka kvickna till, vi hörs senare!
 
 

Kommentarer
Postat av: Divorce your horse

Vilken trevlig blogg du har :)

Svar: Tack, så roligt att du tycker det, din är en stor favorit hos mig också :D
Daniela

2015-01-19 @ 13:35:24 - http://divorceyourhorse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: