Sent träningspass

Igår kväll efter att jag kommit hem från stan, kom jag bara hem, packade ihop träningsväskan och for iväg till gymmet. Jag har ju nyckelkort till gymmet, så jag slipper in även när gymmet officiellt är stängt, 05-22/23 varje dag. Grymt. 
 
Det var bara jag och en annan tjej på gymmet, så jag hade mycket plats att träna på. Blev ett lite allt möjligt pass idag, tränade ben, rygg och armar. Kroppen är underbart mör nu, även om jag inte körde på allt för hårt. Tog personbästa i benpress idag, blev hela 50 kg (HAHA jag dör av skratt). Men kändes fint, testade lägga på vikterna lite mer idag i alla övningar.
 
Testade på hantelrodd med 12,5kg hantel (måste ju börja försiktigt, hehehe) och provade göra några, jeeevlar vad de var jobbiga (men roliga!) att göra. Dom måste jag testa på snart igen! Provade även några squats, sumo squats och utfallssteg med stång, mest för att känna på tekniken och pröva mig fram. 
 
Har ni några favoritövningar när ni tränar? Dela gärna med er, jag söker inspiration överallt, haha! ;)
 
Och så värmde jag upp på gåbandet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: