Onsdag...

... och god morgon till er! ♥
 
Har ni sovit gott? Jag tror jag sover ännu, haha... För 15 minuter sedan kom jag till kontoret, och sitter nu och försöker kvickna till. Utanför är det kolsvart, dagens väder är lovat att vara mulet hela dagen och cirka -8 grader under hela dagen... Inget höjdarväder, men äsch, vädret är ju inte så viktigt ;)
 
Idag har jag praktik till 14.30, sedan ska jag till mammas jobb och vänta på att hon slutar. Sedan bär det av hem för dagen. Där hemma blir det ju mat, sedan har jag planerat att tvätta mina sminkborstar (har inte gjort det på flera veckor, bläääh!) och rengöra mitt smink (typ alltså förpackningar och lådor osv, de är lite kladdiga). Därefter ska jag planera min sminkhörna jag ska ha i lägenheten i Vasa, åh jag vill shoppa inredning och prylar till den nu nu nu ♥
 
Nu ska jag fortsätta med min slutarbetsplanering, så hörs vi senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: