Och det är FREDAG

Och jag ligger i soffan här hemma i lägenheten. Livet är bra härligt nu hihi. Katterna springer runt och busar i lägenheten, och allt är precis som vanligt - tills måndag, haha.
 
Idag slutade jag 12.30, gjorde två annonser och satt och valde lite bilder från när jag var och fotade Mitt i stan-huset i Närpes :)
 
Kom hem runt kl 13, la mig i soffan och chillade och råkade somna där en sväng också, jag är så HIMLA trött nu för tiden alltså... Är inte riktigt van med full rulle direkt från kl 06. Men det tar sig nog tror jag hehe ;) Vi åt tacos idag, ååh vad jag älskar tacos, mums. Runt 19.15 var jag hemma, och har småfixat i lägenheten sedan dess, tänt en massa ljus och krupit ner under en värmande filt.
 
Men nu orkar jag knappt hålla ögonen uppe, så nu blir det sängdags, godnatt! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: