Lunch √

Hej på er!
Har nyss ätit lunch och sitter och planerar mitt slutarbete, samtidigt som jag har upp Dermosils hemsida... Nej, ska inte beställa något ;) Kom på nu att jag inte fotat mina senaste köp, det måste jag ju göra ASAP!
 
Fredag idag då alltså, min favoritdag, även fast saker och ting inte riktigt gått så bra idag så är det ändå en bra dag. Skulle starta bilen imorse och den startade ej, och min handled gör ont, så det är därför jag är lite småsur haha.
 
Efter praktiken ska jag åka direkt till mormor och gräva genom alla hennes veckotidningar (hoppas jag hittar något!) och sedan ska jag umgås med Fia (wiiwiiwii ♥) en stund. Därefter bär det av hem till mamma och packa lite kläder och sedan bege mig till Vasa, förutsatt att bilen startar då. Annars får jag väl ta bussen eller något.
 
Imorgon ska jag på pausdag till Stall Falisa, en dag för att hitta inspiration i livet och för att kartlägga livet som det är nu. Ska försöka knåpa ihop ett inlägg om det imorgon kväll, med mina tankar osv.
 
Nu ska jag fortsätta, puss och kram!
 
Kyckling, salladskål, fetaost, gurka, tomat, paprika, basilika och timjan, så jädrans gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: