Härlig dag

Hej på er!
Igår var jag in till stan, var väl ute nästan hela dagen, kom hem 20.30 på kvällen, och då bar det ju som bekant iväg till gymmet.
 
Jag for till banken på ett ärende medans älskling for på nåt eget ärende. Köpte en foundation på Kicks efter vägledning av den underbara personalen (bild kommer!), sedan for vi till Arnolds, provade för första gången på en bagel, åh herre min kaktus vad den var god! Efter det skildes vi åt, jag for hem till Elin, vi satt och snackade i nån timme innan vi for in till stan igen för att shoppa lite smått och gott. Jag köpte en fin tröja från H&M och underkläder från Lindex (bilder kommer där också).
 
Sedan for vi hem till mig med bussen och betalade räkningar innan vi for in till stan för att äta, blev RAX. Alltså, ni som inte vet vad RAX är ska jag förklara er. Ett buffébord med allt från pizza till sallader och köttbullar. Med glass som efterrätt. Allt för typ 12€. Totally worth it! Efter det for vi till Lidl för att handla, sedan åkte vi och tankade bilen, och sen skjutsade jag hem Elin och for hem själv.
 
Gårdagen i ett nötskal alltså! :D Som sagt, bilder på min shopping kommer, håll ut! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: