För kort

Hej på er!
 
Jag kan åter igen konstatera att helger är allt för korta. Här sitter jag nergosad i soffan med Hawaii Five-0 på Netflix, och inser att imorgon är det måndag, imorgon är det skola. How's it even possible? Varför har man bestämt att helger ska vara så korta? Tycker helgerna ska vara åtminstone 3-4 dagar ;)
 
Idag ska jag iväg på zumba också, gud så roligt det ska bli! Igår blev det ett pass på gymmet också, berättar om det i ett skilt inlägg. Förutom gymmet så ska jag städa här hemma, hade besök av Elin, Fonzie och Becca igår så det är lite stökigt, haha! Sedan ska jag också plocka och organisera i sovrummet, föra upp grejer på vinden osv :)
 
Vad ska ni göra idag? :)
 
Katt och hund i samma soffa igår, nog tror jag att vi kan ha hund i framtiden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: