Dermosil beställning...

 
Idag hann jag till posten precis före stängning, lyckliga jag har nu nya och fina Dermosilprodukter (igen)... Sååå, without further due, let's go så ska jag visa vad jag beställde! 
 
 
  • Glamour-väskan
  • Pyramid makeup-väska
  • Karbamid fotkräm
  • Vitamin E handkräm
  • Root lifting spray
  • Dry shampoo
  • Refill me forever tomflaska
  • Hudvårdslotion Winter Berries
  • French manicure set
  • Balsamspray
  • Liten sminkspegel, hör ihop med Glamour-väskan
  • Väska, perfekt att ha alla sminkgrejer i!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Så mycket fint! Älskar hudvårdsprodukter. Och vilken snygg bild du har gjort! :D kram

Svar: Ja eller hur, jag får värsta lyckoruset hehe... Tack, jag har lärt mig av dig hehe ;) kram!
Daniela

2015-01-15 @ 09:57:45 - http://www.bohobando.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: