Kära 16-åriga jag... // Önskerubriker

Cajsa har utmanat mig i att skriva några inlägg med "önskerubriker" hon valt ut, jag nappade direkt på detta. Här är rubrikerna jag ska skriva om:
 
Människorna i mitt liv
Sambon/Mannen/Vännen beskriver mig
Mina tio bästa skönhetsknep
-> Kära 16-åriga jag…
Jag vågade inte men jag gjorde det ändå
Så hittar jag inspiration
Fem förebilder
Tio udda saker i min lägenhet
Tio sätt att skrämma bort en kille
Fem påståenden om mig, vilket är falskt?
 
 
Kära 16-åriga jag, jag ville bara skriva ett par ord här utan att det låter allt för konstigt.
Den här tiden var det ännu högstadiet som gällde, otrolig skoltrötthet och ständiga pikar från omgivningen. Pressen på att få bra betyg före man gick ut högstadiet var stor, den korta tiden som var kvar i högstadiet kändes som en evighet.
Men jag ville bara säga - det blir bättre. Du kommer träffa fantastiska människor och få vänner för livet. Träffa din soulmate där du aldrig trodde det skulle hända. Utmana dig själv till nya nivåer och få känna dig stolt över att du klarat det.
Kämpa på den sista tiden, för sedan kommer det roliga börja. Live life and love life.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Jag får rysningar av det här inlägget. Det låter som att det var en jobbig tid för dig när du var yngre men samtidigt är det så härligt att läsa dina fina ord. Att det blir bättre. <3 Att det roliga började sedan och att du känner dig stolt. Bästa dig. <3 Kram

Svar: Tack fina du! <3 kram
Daniela

2015-02-22 @ 00:05:27 - http://www.bohobando.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: