Friday the 13th

God morgon på er!
 
Jag har haft en mysig, men trött morgon. Drog mig en stund bredvid my man (♥♥♥♥♥) och åt frukost och gjorde mig i ordning i lugn och ro, så skönt att inte behöva stressa alls. Mamma och jag tänkte knappt slippa iväg idag, vi tänkte inte slippa in i garaget, båda dörrarna strejkade haha. Skulle varit en intressant orsak för att inte komma till jobbet "aaah slipper inte in i garaget" haha.
 
Nu när jag skriver detta är det kaffepaus, så jag ska alldeles strax kila iväg på kaffe. Dagen kommer innebära mycket jobb, har en ton med uppgifter att göra, sedan ska jag till Vasa och ha en kompis över på filmkväll, ska bli roligt att ses igen efter en lång tid från varandra. ♥
 
Nu ska jag kila vidare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: