Fem listan

Hej på er!
Nu ska ni få en rolig lista igen som jag hittade på Cajsas blogg. Jag bara älskar såna här listor, och det är ju en ypperlig chans för er läsare att lära känna mig bättre :)
 
 
 
 

Fem saker jag brukar säga
– Woopwoop!
– Va fan?
– Men lol!!
– What the actual fuck.
– Ääläläläläläläl (då jag är stressad och har bråttom med något hahaha)

 

Fem saker jag brukar tänka
– Varför hatar mitt hår mig?
– Tjohooo, idag ska jag till gymmet!
– Jag är hungrig.
– What the actual fuck.
– LOL!

 

Fem saker jag brukar drömma om
- Död
– Pojkvännen och bekanta
– Katter & hästar
– Sex. Japp, värsta porrscenerna i mina drömmar, hahaha...
– Vatten

 

Fem saker väldigt få personer vet om mig
– Jag har spelat piano i lågstadiet
– Att jag egentligen är en rosa enhörning från Merkurius
– Att jag tycker att alkohol är onödigt på en fest (dumdumduuuuhhh)
– Jag är alldeles för snäll, även mot elaka personer
– Min största dröm är att tävla högt i hoppning eller i dressyr...

 

Fem saker jag älskar att göra
– Lyssna på hovslagen och andningen från hästen
– Busa med katterna
– Lyssna på regn som smattrar mot fönsterrutan
– Sova när någon annan kör bil
– Gosa med älskling

 

Fem saker som jag vill ska hända innan året tar slut
– Bli klar med studierna (enligt planerna blir jag klar i maj!! TJOHO)
– Få ett bra jobb som jag trivs på
– Köpa mer inredning till lägenheten och bli närmare till en perfekt lägenhet
– Jobb inom IT och design
– Komma ner under 80kg-strecket på vågen. I can do it!

 

Fem saker jag saknar i min garderob
– Heels från Jeffrey Campbell
– En tunnare jacka för våren
– BHar... (har några urslitna, haha)
– Jeans
– Casual toppar och tröjor

 

Fem saker som doftar underbart
– Beyoncés parfym Heat
– Dan när han har på sig sin aftershave... Rawr
– Häst.
– Mitt hår när det är nytvättat
– PartyLites doftljus i doften "Iced Snowberries"

 

Fem saker jag vill bli bättre på
– Fotografera
– Städa ekologiskt
– Finska
– Ta för mig mer
– Hålla kontakt med vänner

 

Fem saker jag skrattar åt
– Mig själv
– Allt och inget
– Bilder på 9gag
– Människor med roligare skratt än själva skämtet, hahaha
– Min pojkvän när han nyss vaknat och är sinnesförvirrad :D

 

Fem saker som gör mig till mig
– Min konstiga humor
– Att jag vågar säga vad jag tycker
– Mitt skratt
– Alla mina underliga funderingar (t.ex. varför växer inte kospenar eller pengar på träd?)
– Att jag är positiv!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Älskar det här inlägget, sitter och garvar rakt ut för mig själv för jag känner igen mig så mycket. Alltså "Älälälälälälälä", whats up med det liksom. Det går inte att vara stressad utan det.

Svar: Haha, så glad jag blir att andra förstår mig också :D Hahah alltså det är så min grej, gjorde det senast idag på praktiken, min handledare trodde väl jag var knäpp... :D
Daniela

2015-02-17 @ 13:40:04 - http://www.bohobando.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: