Det går i 180 knyck

Heeej!
Alltså, dagarna går allt för fort nu för tiden! Känns som jag har sjukt mycket att göra nu, det är praktik, skola/slutarbete, Youtube, bloggen, träna och familj.. wäääh jag hinner inte med. Varje gång jag tänker sätta mig ner för att skriva ett par rader så är det antingen allt för sent, eller så måste jag göra något annat superfort.
 
Jag måste helt enkelt lära mig att prioritera bättre, och planera bättre runt bloggningen, tidsinställa inlägg och verkligen skriva när jag sätter mig ner. I dagsläget kan det bli att ett inlägg står uppe i 3 timmar innan jag får det postat, så jag måste verkligen bli effektivare.
 
Idag får jag hoppeligen en lugn kväll, ska ta det lugnt och gosa med älskling och öva på hygien/serveringspasstesten jag ska ta i nästa vecka... Börjar bli nervös redan... Hur memorerar man saker liksom? Jag har inte läst på nåt prov på flera år... Måste börja råplugga nu ;)
 
Ett hej från en stressad Daniela *vinkande hand*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: