Thursday

Så var det torsdag. EN fjuttig dag kvar till jullov (YESSS) och jag ska ta itu med de allra sista uppgifterna på praktiken, åh jag längtar tills jag får gå hem imorgon och säga "FUCK THIS" åt allt som har med skola att göra. Förstå mig rätt, jag gillar skolan och allt, men nu känns det som om bränslet är på låg nivå, jag går liksom runt på sparlåga... Men, kämpa kämpa!
 
Efter skolan idag ska jag städa hemma, det är ett bombnerslag där hemma så känns som om det är bra att göra före jag åker till Kstad på lördag/söndag ;) Sedan ska jag i nåt skede försöka leta mig till gymmet och köra ett benpass, mina axlar och skulderblad är så ömma efter body combat i tisdags, hehe.
 
Nu ska jag fortsätta med mitt här så jag blir klar nån gång, puss och kraaaam! ♥
 
Ni ser ju hur trött jag ser ut på bilden, blä... -.-

Kommentarer
Postat av: Oslofru

FIn bild på dig <3

Svar: Åh, men tack så snällt av dig! <3
Daniela

2014-12-18 @ 10:54:37 - http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: