stressig dag

Hej! Hinner kika in här före jag ska på matpaus, idag har jag sjuuuuuukt mycket att göra i skolan, jullov på fredag och jag har så mycket kvar att göra före jag ens kan börja tänka att gå på jullov.
 
Sitter just nu och designar/ritar ett julkort i Photoshop, det ska jag ha klart före idag på eftermiddagen. Sedan ska jag också försöka få tag på Iiro och ladda upp Tyskland-videon på Youtube också, alltså gud vad jag är stressad blä. Och förutom det så har jag typ en ziljon andra saker att göra också. Livet som mig haha.
 
Efter skolan idag ska jag väl nog bara hem och äta, sedan iväg till gymmet på nåt gruppass, och så städa, plocka i lägenheten och vika tvätt.
 
Nu ska jag kila vidare, puss hej! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: