Om att våga lyssna på sin kropp √

I fredags när jag skulle till gymmet hade jag under dagen planerat att köra ett köttigt benpass, taggade som fan till det, men sen när jag väl skulle iväg till gymmet kände jag bara hur kroppen sa nej, jag orkar inte.
 
Okej, när huvudet säger "nej, jag orkar inte" är det lite annorlunda, då kan man eventuellt pressa på, då är ju kroppen ändå "med dig" så att säga. Men när kroppen säger nej så är det nog bara att lyssna. Bättre att ta det lugnt någon dag och spara på krutet, och köra på när kroppen är med istället.
 
Istället för att köra skiten ur kroppen i fredags, tog jag det lugnt istället och for på body care med djupstretchning för att sköta om kroppen och ladda batterierna. På gårdagens pass på gymmet köttade jag ju ben istället, och då kände jag redan då jag vaknade att kroppen var med mig, direkt jag steg in bland maskinerna kände jag - beast mode ON.
 
Ibland är det bättre att lyssna på kroppen, den har oftast rätt när den säger emot :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: