Nu är det jul här i vårt hus ♥

Ikväll har vi julpyntat det allra sista hemma hos mamma och pappa, och julgranen fick vi klädd också. Den blev så himla fin! Åh, jag bara älskar jul ♥
 
 
 
Idag har jag också städat ur bilen, fy helvete så stökig den var. Dammsög också, så nu är bilen ren och fin :) Nu ska jag eventuellt ta och kolla på ett Bones-avsnitt, och sedan sova... Imorgon ska mamma färga håret på mig, wiih! :D ville ha mörkviolett, men den färgen fanns ju förstås inte här, så det blir rött igen... Men ville verkligen fräscha upp håret, det känns ganska ... ofräscht om man säger så ;)
 
God natt ♥

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Så fina bilder :3

Svar: Tack! :3
Daniela

2014-12-22 @ 18:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: