monday ♥

Good moooorning!
 
Måndag, ny vecka och nya möjligheter (klyschigt haha!), jag är peppad på livet och grejar på med mitt här i skolan. Idag har jag varit enda från klassen som har varit på plats, har försökt fixa lite på slutarbetet men svårt att jobba när man är två och ens partner är borta, haha.
 
Ska sitta i skolan tills lunch, ska äta och sedan ska jag hem. Vårt kylskåp/vår frys gick sönder igår så idag efter kl 13 får vi vårt nya kylskåp, hoppas grejerna vi hade i frysen klarar sig, annars blir jag sur.
 
Efter skolan ska jag åka via en kompis med en julklapp och lite sånt, och sedan efter det ska jag in till stan och hämta en julklapp.
 
På gymmet idag är det yoga och djupavslappning från kl 17.20, om jag minns rätt, så jag ska försöka hinna dit tills dess, hoppas kylskåpet kommer före.
 
Nej hörni, nu ska jag fortsätta, puss och kram! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: