Måndag med mellandagsrea

Hej på er!
 
Igår kväll kom jag hem, trött och seg, så jag spenderade nästan hela kvällen i soffan med Mannen som kunde tala med hästar på Netflix, åh den är så bra ♥
 
Idag har jag och älskling varit in till stan och fyndat på mellandagsrean. Jag köpte ett par fina Nike-träningsbyxor från Topsport, med funktionen Dri-fit, så att de hålls torra och svala även fast man svettas. Tränar man med dem utomhus i köldgrader håller de värmen :)
 
Sedan köpte jag även lite grejer till bilen på Motonet, en ny isskrapa och en Wunderbaum-luftfriskare. Vi for även till Citymarket för att byta in en julklapp, ett par urfina hörlurar från Turtle Beach som tyvärr inte alls funkade med min telefon :/ Det blev istället ett par hörlurar från Sony, extra bra när man ser på film tydligen. Skulle dock önskat lite mer bas, men vad kan man :) Från Citymarket fick jag även hem 2 nagellack från Essie och en ögonskugga från Lumene Natural Code. Kommer bild av allt senare!
 
Nu ska jag sticka till gymmet, blir lite lätt spinning idag för att komma igång igen! Hörs senare, puss och kram! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Jarina

Svar: Jag blev så trött på alla vanliga listor så jag tog frågor härifrån och därifrån, haha.. Men absolut! Låna den bara :)

2014-12-30 @ 10:06:19 - http://jarinafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: