Dagens träningspass + gårdagens body care

Idag och igår for jag till gymmet och tränade, åh så skönt det var!
 
Blev ett härligt benpass idag, fick riktigt härlig feelis och kunde i princip bara lägga på mer vikter på maskinerna, sweet. Något helt amazing med lördagar är att det är så lite folk där, idag var det jag och två andra tjejer där, så det var härligt att inte behöva vänta på att maskinerna ska bli lediga.
 
Tänkte berätta om dagens pass i detaljer för er intresserade. Ge gärna feedback på vad annat jag skulle kunna göra också!
  • Cykel 5 min
  • Gåband 15 min, ca 6km/h
  • Leg curl 20 rep x3 (~25kg)
  • Abductor 20 rep x3 (~30kg)
  • Leg extension 20 rep x3 (~35kg)
  • Adductor 20 rep x3 (~35kg)
  • Benpress 20 rep x3 (40kg)
  • Squats 10 rep med motstånd 6/10, gjorde dem i nån sorts maskin med gummiband, man kan välja mellan olika "lägen" på gummibanden och dra uppifrån, på sidan och nerifrån (bra förklaring hahah!)
  • Gåband 5 min
  • Stretching 5 min
Hade tänkt gå på crosstrainern en stund också, men en av de två tjejerna där var på crosstrainern hela tiden, så det blev inget av det, men nästa gång då istället!
 
Igår for jag på kehonhuolto, eller body care/service som man skulle kunna översätta det till, passet var 30 minuter långt och var i HOT-studion, så himla skönt med 35 graders värme samtidigt som man stretchade alla ömma, trötta muskler efter en lång vecka.
 
Spegelselfie ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: