Sunday

Hej på er!
 
Sitter i lägenheten hemma i Vasa och tar det lugnt, kom hit idag vid kl 17. Umgicks med Dan, gosade med katterna, lagade mat innan Dan for till jobbet. Nu tittar jag på några missade YouTube-videor och plockar och grejar. Julsakerna är nerplockade i lådor och ska föras upp på vinden senare ikväll.
 
Nu har jag ett stort dilemma, alla hyllor på bokhyllan är tomma, det ser hemskt ut haha! Måste hitta på något att ha i dem :)
 
Vill också till gymmet ikväll, men jag slipper inte dit tyvärr. Kan ju förstås gå, men vägarna är isgator och jag tror jag skulle lyckas bryta nacken av mig om jag beger mig ut, haha. Så jag vilar ikväll, sedan sticker jag till gymmet imorgon!
 
Nu ska jag fortsätta med lite sysslor här hemma, ska plocka ur och i diskmaskinen och sånt. Sen blir det nån komedifilm tror jag! Vi hörs imorgon! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: