Mitt 2014

Hittade denna årsresumé på Jarinas blogg, så jag lånar den. Senare kommer även ett inlägg med lite mer bilder och annat, för att sammanfatta året lite mer.
 

Beskriv året med tre ord.
Fantastiskt, händelserikt, glädjefyllt.

 

Vad ser du som den största händelsen under året?
Måste ju vara när jag och Dan flyttade till ny lägenhet i maj :)

 

Gjorde du något du aldrig gjort förut?
Jag reste på tu man hand och vågade utmana mig själv! 

 

Vart reste du under 2014?
Jag reste till Kiel i Tyskland på en studieresa!

 

 

Vem har du umgåtts med mest?
Dan, utan tvekan! På delad andra plats kommer nog Elin och Emilia :)

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra, kläder, bensin, inredning, mat…

 

Vad fotograferade du mest?
Katterna!

 

Vilken är din favoritbild från året?
Oj, den blir svår, men den här är en favorit: 

 

 

Vad var extra bra med året?
Jag sa upp kontakten med en person som stal mycket energi av mig. 

 

Vad var extra dåligt med året?
Farfar dog i början av maj <3

 

Vad önskar du att du gjort mer?
Umgås med mina vänner ännu mer!

 

Vad kommer du sakna från 2014?
Alla varma dagar på sommarstugan <3

 

 

 

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Våga ta plats ännu mer, och utmana mig själv till nya nivåer!

 

Vad är dina planer inför 2015?
Jag ska utexamineras från skolan, få ett jobb, träna hårt och ”färdigställa” lägenheten.

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Kör hårt, våga chansa och lev livet!


Kommentarer
Postat av: shazi

fina bilder:)

Svar: Tack fina du! :)
Daniela

2015-01-06 @ 23:08:05 - http://shazi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: