Städdag

Hej!
 
Idag står det städning och allmänt fix på schemat. Jag och älskling ska plocka alla julklappar till rätt ställen, städa och greja på. Lägenheten ska vara skinande ren när vi är klara, hehe ;) Sedan ska vi väl till Musti & Mirri också och köpa kattsand, såg att de hade ta 3 betala för 2 på hela sortimentet... Betyder att jag och älskling åker dit och hamstrar kattsand då så man har så det räcker ;)
 
Sitter och kollar igenom Dermosils hemsida nu också, så mycket fint.. Min foundation är nästan slut så jag behöver en ny tub, och min nyans är slutsåld :( Hoppas den bara är tillfälligt slutsåld och kommer in i sortimentet snart igen.
 
Nu ska vi börja på här, hörs senare ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: