Men wtf

Kom nyss hem och loggar in på bloggen, ser att inget inlägg publicerats igår, tänkte att "vad fan, jättekonstigt" eftersom jag var säker på att jag skrivit ett "Hemma och vänder"-inlägg, men det hade sparats i utkastet... Suck.
 
Nåja, i inlägget skrev jag iaf att jag hade nyss hade kommit hem från Rebecka där jag hade fotat, och skulle bara svida om till finkläder och sticka iväg på villaavslutning hos Magnus.
 
Vi åt kräftskiva och paella, så sjukt gott. Sedan gjorde jag och Dan ice bucket challenge... DET VAR KAAALLT! Ska ladda upp videon bara Dan kommer hem med telefonen.
 
Idag har jag varit till Tessa, vi hade photoshoot med henne och Milton. Bilderna blev helt MAGISKA. Ska redigera några och visa!
 
Vi hörs imorgon, nu ska jag hämta älskling och gå och duscha. Kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: