Inget vidare

Tjolahopp!
 
Alltså jag är urdålig på det här med att uppdatera när jag är på språng. Till exempel i förrgår var jag utpå hela dagen och glömde helt av att uppdatera, samma med igår. Bara inte blogg.se-appen till Android skulle vara så pass dålig som den är (just stating the obvious) skulle jag kunna blogga via mobilen om det krisar sig.
 
Nu har ju dock appen till Android blivit bättre, men den som finns till Apple är SÅ mycket bättre. Vad hände med jämlikhet liksom, haha? Nåja, det finns åtminstone en app, så jag ska väl vara nöjd för det och ta tummen ur och börja uppdatera via mobilen då det behövs.
 
Nåja, nog om det! 
Igår var det ju som sagt tisdag, och jag hade praktik 8-14.40. Var i Närpes en liten stund efter det och gick till mammas jobb för att vänta på att hon skulle sluta. Runt 16.30 var vi hemma och lagade mat, herregud så gott det var!
Vi åt nån sorts pastasallad/gryta, med gnocchi, skinkstrimlor, paprika, majs, vitlök, wok grönsaker och sånt ihopblandat. Blev helt otroligt gott, jag åt nästan så att jag sprack ;)
 
 
 
Efter det tog jag och klädde på mig och pallrade mig iväg till Fia, vi pulkade i 1½h, puh vad det var svettigt! Vet inte om jag eller Molly var svettigare ;) Kom hem 21.30 och gick direkt till sängs, men somnade först runt 22...
 
Idag är jag åter igen på praktik 8-14(ish) och efter det vet jag inte vad jag ska göra. Ska väl städa i rummet, fråga pappa om vi kan hämta byrån jag fick av farmor och ha lite minispa. Dessutom ska kanske Molly komma till oss idag också, så kanske får busa lite med henne också!
 
Nåja, dags att fortsätta, vi hörs senare!
 
Helt magiskt väder var det igår. Dimman syns inte, men den var så vacker. Ville nästan gråta en skvätt över att kameran var hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: