Bodypump

Igår var jag som sagt på plats på gymmet för ett pass bodypump, jag kom dock dit en timme för tidigt, men jag körde på och tränade för mig själv medans jag väntade.
 
Det var ju som sagt bodypump, jag hade på hela 2kg mer när vi körde ben, alltså det var sjukt jobbigt! På bodypump tränar man ju som sagt hela kroppen, jag känner mig lite "öm" och stel idag men tyvärr ingen träningsvärk, haha. Måste puscha mig själv hårdare nästa gång bara och lägga på mer vikter, I can do it! Dessutom fick jag grym muskelkontakt i när vi tränade benen, det var så grymt härligt att känna!
 
På stretchingen efteråt fick jag riktigt bra stretch i musklerna, kände hur jag fick bra kontakt med musklerna som blivit använda, och blev faktiskt ganska mjuk i kroppen trots att det bara var 15 minuter.
 
Som tidigare sagt, idag blir det zumba, tjohoo!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: