Så tar vi helg

Hejhej, och ursäkta mig för min dåliga uppdatering de senaste dagarna, har haft både sjukt mycket och inget att göra på samma gång. Är det någon annan som har den känslan ibland, eller är det bara jag?
 
Anyway, imorgon är jag ledig från praktiken, så jag åker hem till Vasa på eftermiddagen nån gång, planerar att ta en lång och skön sovmorgon först och främst, åååh jag längtar så!
 
Vad tycker ni förresten om mina Youtube-videor jag har postat? Jag har bestämt mig för att bli en tvättäkta Youtuber, hehe ;) Youtube är en del av mitt slutarbete som vi har i skolan som examensarbete, riktigt spännande. Den andra delen har med bloggen att göra, jag släpper den så fort jag bara kan! :D
 
Idag har jag spelat in en ny video, den kommer upp på Youtube på tisdag eller onsdag!
 
Nu ska jag ha en dejt med sängen, godnatt! ♥

 
Sminkningen idag, blev riktigt nöjd med eyelinern och ögonbrynen.

Kommentarer
Postat av: Annika

Så fin du e! :3

Svar: Oj tack!! :3
Daniela

2015-02-06 @ 09:40:44
Postat av: Anonym

Du skulle kunna sjunga i nån video? :)

Svar: Vilken kul idé! Det ska jag se om jag vågar göra, hehe.
Daniela

2015-02-11 @ 22:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: