100 frågor del fyra.

Tjosan, då var den sista delen av 100 frågor-taggen här! Har ni gillat den här taggen? Jag älskar sånahär tags, tycker de är svinroliga att göra, och att läsa :D Jag hittade taggen här. Ni finner alla delarna: 1 här, 2 här, och 3 här.

 

76. Hur gammal är din pappa?
Pappa är 46 år gammal :)

 

77. Vilket är ditt drömjobb?
Egen företagare eller någon som lägger ihop annonser, layouter till tidningar osv. Sedan är ju fotograf något som får hjärtat att dunka.

 

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Bygga hus och går, köpa häst.

 

79. Vad har du haft för husdjur?
När jag var liten hade vi kaniner, vår första hette Filur. Före det adopterade vi vår första katt Tiger. Sedan hade vi en kanin som hette Bobobb, och efter honom var det kaninerna Wictoria och Wentzel. Nu har jag mina egna tre katter, Kalle, Hobbe och Susie :)

 

80. Vem saknar du just nu?
Dan ♥

 

81. Svär du ofta?
Nej för fan! ;) haha men joo, allt för ofta egentligen...

 

82. Sverige när det är som bäst? 
Jaa-a, bra fråga. Om jag åker på besök på somrarna? :D

 

83. Kan du åka slalom?
Japp! Kunnat iallafall..

 

84. Vad har du ätit i dag? 
Rostade mackor till frukost, salamisallad till lunch. Vi får se vad middagen blir ;)

 

85. Vad har du för utbildning? 
Datanomutbildning, och snart även medieassistent!

 

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? 
Mina ögon och min hals, trots mina pigmentfläckar på den.

 

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Min mage, får lite ångest när jag ser den, haha.

 

88. Vilken är din bästa egenskap?
Försöker alltid se saker från den ljusa sidan och vara positiv till livet och omgivningen.

 

89. Vilken är din sämsta egenskap? 
Jag har ganska lätt för att tappa tålamodet eller bli ledsen över något. Som jag skrev ovan så försöker jag vara glad osv, men de dagarna jag är ledsen så är jag verkligen SUPERledsen. Kan sitta och lyssna på sorgliga låtar och tänka på dåliga saker och bli ännu ledsnare.

 

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? 
Bill Gates och Steve Jobs!

 

91. Saknar du något?
Ja ett glas vatten men jag orkar inte gå och hämta, hahaha. *dumlat*

 

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Självklart!

 

93. Vad gör dig ledsen?
Oärliga människor. Orättvisor. Mensvärk. Dyra försäkringar.

 

94. Vad gör dig glad? 
Mina katter, Dan, mina vänner, musik, hästar... 

 

95. Har du varit gift eller förlovad? 
Jag är förlovad med min soulmate!

 

96. Vad ska du göra i helgen? 
Hm, ska hem till Vasa, gymma och fira alla hjärtans dag på nåt sätt. Sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men det löser väl sig ;)

 

97. Vad är det knasigaste du gjort? 
Det säger jag inte här, haha #pinsamt

 

98. Vad har du för laster? 
Jag är tokig i smink och inredning, men jag tror ni visste det, hehehe...

 

99. Vem är snyggast i kändisvärlden? 
Angelina Jolie och Scarlett Johansson, DAMN!

 

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Hm, försöka återfå min tankeverksamhet till det normala, haha ;) Och så ska jag kika på inredningsprylar och redigera Youtube-video!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

81! hahaha bästa.<3

Svar: Hahah... lite dubbelmoral haha :D
Daniela

2015-02-15 @ 11:36:03 - http://www.bohobando.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: