....

Ursäkta, kom helt av mig med bloggandet, förlåt mig!
 
Har haft fullt upp den här veckan, som sagt höll vi till på Yle hela veckan, på fredagen skötte vi inspelningen och det var så himla peppande och roligt när vi gjort sista scenen och vi var klara, jag försökte låta bli att tjuta av lycka, haha.
 
På fredagen var jag också och red med Elin till Stall Fallisa, kommer ett inlägg om det senare!
 
Igår var jag på två stycken photoshoots, en fotade jag med Elin, och den andra assisterade jag på. Nu sitter jag och försöker redigera bilderna från photoshoot nummer ett, tjoho. Blev riktigt fina bilder, även fast jag nu i efterhand skulle velat ha mer porträttfoton. Menmen, inget att göra åt det, får göra det bästa av situationen nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: