En lång torsdag

Hej på er! ♥
 
Torsdag med skola och allt vad det innebär, och så har jag varit till veterinären med Susie på ett rutinbesök. Hon blev vaccinerad, kollad så hon var frisk i övrigt, och så fick hon behandling och medicin mot sin öronskabb. De örondropparna ska hon få varje dag i två veckor. Kalle och Hobbe ska få var fjärde dag om jag minns rätt, jag har inte sett något i öronen på dem och de reagerade inte speciellt mycket på att jag sprutade i örondropparna, så jag tror att det inte har utvecklats så mycket skabb där än, som tur är.
 
Susies min i buren i väntrummet, stackars liten ♥
 
Stackars Susie var helt förskräckt medan vi satt i bilen och hon fick sitta i bur, men direkt hon fick komma ut ur buren som strosade hon runt på undersökningsbordet och spann så hon så hon höll på att spricka. Älskade all uppmärksamhet hon fick och buffade på allt hon hittade. Så jäkla gullig, lilla gumman min ♥
 
Efter veterinärbesöket var hon helt slutkörd, låg i min famn och sov som en stock i över en timme, lilla bebisen. 
 
Nu är klockan 22.17, och jag ska faktiskt stänga av allt, tvätta ansiktet och tänderna och gå till sängs. Imorgon är jag ledig från skolan, men har planerat in en liten "shoppingdag" med Becca :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: