Jeudi /

Ja, idag var det då torsdag! (Tyckte jag skulle vara lite internationell i rubriken hehe)
 
Igår fixade jag faktiskt och städade lite hemma, påbörjade det iallafall hehe. Plockade i glas i vitrinskåpet och grejade på med det, ska fylla det mer idag bara jag har fått några av glasen diskade, de var såå skitiga, haha. Fyllde också upp barskåpet, nu behöver vi 6st vinflaskor att lägga i vinställningen också hehe.
 
Ska alltså fortsätta med det idag, men före jag gör det så ska jag och rida (!! :D) för 3e gången den här veckan. Undrar hur det ska gå i och med spinningpasset igår... Men nog överlever jag väl ;) Elin kommer ju med och ser till så jag hålls på hästryggen, haha!
 
Efter ridningen ska jag hem och duscha av mig hästdoften, och om jag hinner bär det av till gymmet, annars fortsätter jag plocka och städa här hemma :)
 
Nej hörni, nu ska jag fortsätta jobba med mina uppgifter här i skolan, så hörs vi senast ikväll om ridningen! Puss och kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag är på väg att flytta till USA för att jobba som au pair. Jag är just nu i matchningsprocessen och väntar på att hitta den perfekta familjen! Kika gärna in på min blogg och följ med på mitt äventyr :)

2014-10-30 @ 15:23:12 - http://fames.se/amandanordqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: