Snart

... Är det dags! Om 7 timmar åker flyget från Vasa flygplats, mot Helsingfors för ett byte och sedan till Hamburg. Och jag är fan uppe ännu, haha hjälp. Har väckning på kl 04 så lär vara lagom mör på planet. Får ta och powernappa på flyget sen, om jag vågar, haha!
 
Kommer ha WIFI på hotellet i Tyskland, så ska försöka uppdatera vad jag har gjort på kvällarna. Tänkte också försöka filma in material till en Youtube-video, skulle det vara roligt att se?
 
Idag var jag och Emilia till gymmet btw på lilla julsfest, med dansmarathon i nästan 1½h, fy tusan vad jobbigt men roligt det var! Alltså feelingen när vi dansade var ju grym! Efteråt fick vi gröt, pepparkakor, glögg och limpa, samtidigt som vi fick lyssna på fin julmusik av Kuula institutet som spelade fint på klarinetter och flöjter. Riktigt härligt var det!
 
Nej hörni, nu ska jag ha en dejt med sängen och försöka sova, godnatt! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: