Tillbaks

Hej på er!
 
Ursäkta att uppdateringen de senaste 3 dagarna har varit asdålig, men det har varit lite... turbulent om man säger så. I förrgår hade jag så ont i sidan att jag blev tvungen att åka till sjukhus efter att ha haft ont i 4-5 timmar, läkaren gissade på gallstenar, så jag ska vidare på ultraljudsundersökning och se om jag har några. Fick smärtstillande utskrivet, så nu har jag så att jag bör klara mig om jag får fler anfall. Tills dess att jag slipper på ultraljud ska jag undvika fet/stekt mat, gurkor och äpplen (JAG ÄLSKAR GURKOR OCH ÄPPLEN!!).
 
Efter att vi hade varit till sjukhuset så lagade vi mat hemma, och tror ni inte jag hade förträngt det här med stekt mat? Jag åt stekta köttbullar. Inom loppet av 3 timmar kräktes jag som en gris, fick fan bara skylla mig själv. Kräktes även på morgonen nästa dag, men efter det har jag inte kräkts några fler gånger, som tur är. Nu måste jag seriöst skärpa mig med mina matvanor och ta tag i mitt liv (fan vad det låter dramatiskt...) förrän jag förstör mig själv helt och hållet. Höll seriöst på att börja grina när läkaren sa att om det är gallsten så är det väldigt ovanligt att yngre människor får det, vilket bara kan betyda att det är jag själv som har förstört min kropp på det sättet. Usch, vad jag ogillar mig själv...
 
Så igår låg jag bara i sängen och tog det lugnt. Idag var jag däremot in till stan med Emilia & Anjelica och tittade på kläder... hittade så mycket fint! Synd bara att man inte hade pengar att köpa något för, haha.
 
Hur har er helg varit? :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Äpplen och gurkor är såå gott, tycker synd om dig om du måste undvika det... :/

Min helg har varit grym! :D

Svar: Ja men precis, kändes ju lagom deprimerande när man hade en massa äpplen och gurkor hemma då :/
Awesome att du har haft en bra helg :D
Daniela

2014-06-01 @ 18:45:59 - http://skimmelfuxenalice.horseworld.se
Postat av: Karolina / Team Enebäck

Vad mysigt det såg ut! :)

Svar: Ja eller hur? Tack! :)
Daniela

2014-06-08 @ 00:10:22 - http://teameneback.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: