Hallå!

Usch så dåligt jag har bloggat i helgen, hemskt ju...
 
Men jag har som sagt inte kommit åt att blogga från min egen dator, pga att blogg.se tycker att min internetuppkoppling är för långsam, så förfrågan gör timeout och slänger ut mig, FAST min internetuppkoppling inte är slö, och jag har haft trögare uppkopplingar och ändå kunnat blogga. Jävla skit...
 
Måndag är det nu iallafall, jag har fullt upp i skolan med mina praktikuppgifter, sitter och grejar med det nu. Efter skolan idag ska jag till Multitronic och kolla på grafikkort till mammas dator, haha jaaag ska skruva med en dator... som man inte gjort sedan man gick på datanom, haha :D
 
Sedan ska vi laga god mat idag också, fan om det inte blir bra haha ;) Blir baconinrullad kyckling, nomnomnom...
 
Nu ska jag fortsätta jobba, vi hörs sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: