Cravings

Har suktat efter fin partyklänning länge nu, dock vill jag inte ha någon färgsprakande paljettklänning, utan mer "den lilla svarta". Ni vet den där basic svarta klänningen som man kan klä upp till vad som helst i princip? En sån vill jag ha!
 
Förutom klänningen skulle jag behöva några helt vanliga klackar i svart också. Pumps är inget för mig, kan seriöst inte gå i såna, utan mer med grövre klack, dock får de fortfarande vara någorlunda höga. Kilklackar funkar, men jag har så pass många par att jag vill ha liite variation ;)
 
Någon som har några förslag?! :D
 
 
Samtliga skor och klänningar finns att hittas på Nelly.com!

Kommentarer
Postat av: maya

jepprey campbell skorna är ju too die for!!! jag har just nu en tävling i samarbete med e.l.f du får gärna vara med och ha chansen att vinna en goodiebag full med produkter, kramkram:)

Svar: Jag är bara såååå kär i dem! Vill ha...
Daniela

2014-03-02 @ 12:16:19 - http://mayalundberg.se
Postat av: H A N N A ♥ K A N I N B L O G G

Snygga klackar! :D

Svar: Jag är helt kär i dom!! Vill ha allihopa, haha...
Daniela

2014-03-03 @ 19:38:54 - http://socos.blogg.se
Postat av: Nora Bååth

Snygga klänningar plus skor!

Svar: Eller hur! Vill ha allihopa!
Daniela

2014-03-04 @ 17:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: