Sen kväll

Kom hem för typ en timme sedan från Högnäs Farmin, åh så himla skönt att få göra fysiskt jobb! Nu hade jag ju förstås träningsvärk i benen ännu, men så mycket som jag har gått omkring så är jag glad att jag gjort det, känner att träningsvärken försvinner mer och mer = braa!
 
Spenderade i princip hela dagen med att mocka boxar/städa burar etc, ge mat och vatten åt djuren, sopa och städa i stallet. Blev sjukt stor skillnad när vi gick in för att äta middag sedan. Var underbart att se de små kaninungarna som bara är ett par veckor gamla, den nya kon Kaunotar = finska för skönhet (hon är fortfarande "bara" ett år gammal, men så söt ♥) och bara få gosa med de gamla favoriterna... Typ Vertti hehe ;)
 
Kaunotar 
 
Imorgon blir det att åka tidigt till Högnäs Farmin igen, då blir det sportlovsdag, inträde 5€/person om någon här känner sig manad att komma och titta på djuren ;) Har en hel del att göra i ordning tills eventet börjar, så får ta och vara effektiv direkt från morgonen hehe! Ska skriva en to do list så att jag har på klart när jag kommer dit vad jag ska göra. Hoppeligen orkar jag uppdatera när jag kommit hem igen...
 
Vertti ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka

ja sa ju att du ska rör på dig fast he tar emot ;)

Svar: Å he gjord ja verkligen :D idag ha ja sprungi omkring som en tok i nötse... å som grädden på moset så for ja ut å red å... nu känns e bra :D
Daniela

2014-02-28 @ 06:22:47 - http://bexxters.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: