Mobilskal

 
För ett par dagar sedan anlände beställningen från Mini in the box, riktigt fina saker var i paketet.
 
 
Första skalet - Jag älskar quotes, fint skal, dock lite annorlunda än vad det var på bilden på hemsidan, men jag är nöjd ändå!
Andra skalet - Har fått total dille på drömfångare, alltså hur fint? ♥ Hade ett annat mobilskal med en drömfångare på, även det från Mini in the box, men skalet gick sönder av slitage när jag var i Tyskland, så därför blev det nytt drömfångarskal.
Tredje skalet - Hakuna matata måste vara ett av mina favorit-motton, och det här väldigt bohemiska (?) skalet passar mig som handen i handsken.
Fjärde skalet - Flipskal, tjockt och stadigt konstläder med korthållare inuti. Lite jobbigt att böja då lädret är liiite för tjockt, men annars superbra skal.
 
Allt som allt, jag är supernöjd med mina inköp, dock lite småsur över att paketet fastnade i tullen, och jag måste betala lika mycket till som jag beställde för, inte lätt hehe ;)
 

Kommentarer
Postat av: felicia

snygga skal!

2014-12-21 @ 16:17:30 - http://feliciaholmgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: