Dan före dopparedan

Hej på er!
Dagen före julafton nu då, oooh så pirrigt! :D Jag sitter i sängen och har nyss städat i badrummet och lilla toaletten, mormor och morfar kom nyss med julskinkan, mums... Tror jag ska mumsa lite på den ;)
 
Jag har på det senaste fått jättemånga finnar och rodnader i ansiktet, har inte haft såhär mycket finnar på samma gång på flera år, vet inte om det har att göra med kylan eller om det är på grund av stress eller om det har med något annat att göra, men har de senaste dagarna låtit huden vila helt och hållet från smink, det enda jag använt på den är min ansiktstvätt och min hudmoisturiser.
 
Så här är jag då, helt osminkad. Finnar, rödblemmig hud och påsar under ögonen... Men är inte mitt hår fint?! Älskar färgen!
 
Snart kommer älskling hit också för en snabbvisit, tjoho! Han har köpt med sig en spinny åt mig, så den ska jag mumsa på så fort han kommer hit. Annars då? Tjaa, vi ska väl bara mysa framför nån bra serie (läs: Supernatural och Bones) och gosa.
 
Ha en underbar jul om vi inte hörs imorgon, hoppas på en fridfull jul för er alla ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är utan smink man är som vackrast! :D

Svar: Det är så sant som det är sagt! :)
Daniela

2014-12-23 @ 16:02:14 - http://nouw.se/sannaf
Postat av: Moa

finnar, rödmosiga kinder och påsiga ögon har vi alla under sminket! :D skönt att man lite till som tätt påminns om att man inte är ensam om det ^^

Svar: Men precis! :D
Daniela

2015-01-02 @ 00:07:33 - http://nouw.se/palmoa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: