Body combat

Igår for jag till gymmet och testade på body combat. Herregud så roligt (och uttröttande) det var!
 
Var redigt nervös före, som jag alltid är när jag testar på något nytt, men redan efter ett par låtar kände jag mig helt med i leken, så himla roligt. Fokuserade mest på att lära mig tekniken igår framför att slå allt jag orkade, men i slutet tog jag verkligen ut alla frustrationer jag samlat på mig, fick upp ett awesome flås och efteråt kände jag mig helt... fridfull i kroppen, haha. Underbart. Body combat är definitivt min grej, haha ;)
 
Idag har jag riktig hemsk träningsvärk i skulderbladen, så skönt att känna värken i musklerna, man vet ju att man jobbat då :) Marianne (instruktören) är så himla grym, peppande och helt grym alltså.
 
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

You go girl!!! :D

Svar: Tack!! :D
Daniela

2014-12-17 @ 13:55:31 - http://www.bohobando.se
Postat av: Elsa

Gud vad kul! Träning är så härligt :)

Svar: Träning har blivit mitt nya beroende! :D
Daniela

2014-12-17 @ 20:14:55 - http://elsajohnsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: