Puuuuh, fullt upp!

God eftermiddag på er!
 
Idag har vi haft fullt upp i skolan, vi började dagen med elektroniska tjänster och sedan hade vi filmanalys och manusskrivning resten av dagen. Hade total brainfreeze med mitt manus, ni vet känslan av att ha en tjock, trög gröt i skallen? Precis så var det. Blä.
 
Nåja, nu har jag skrivit av mig all negativitet, nu siktar vi framåt och gör resten av dagen G-R-Y-M! 
 
Igår hade jag en städ- och fixdag, och en kär, saknad vän kom på besök på kvällen och vi bara pratade om precis allt och hade så roligt. Dessutom kollade vi på film, Pitch Perfect (askul film). Det måste vi göra om ♥
 
Nu ska jag snart vika lite kläder och greja med lite "hemmaprylar" eller hur man nu ska säga. Sedan ska jag väl skriva lite på filmmanuset också.
 
Ha det gott finisar! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: